пятница, 5 июня 2009 г.

Лише сім нот

Пам’ятаю, кілька років тому чував біля плащаниці. Тоді ми з моїм братом-музикантом дві години співали страсних пісень і з церкви я вийшов дійсно щасливим. Час пролетів немов блискавка. Подібну благодать я відчував раніше лише після сповіді.

Відколи люди існують, відтоді прагнуть спілкуватися. Таким чином виникли знаки, літери, цифри і також ноти. Ієрогліфи рахують тисячами, букви та цифри десятками, художники використовують у своїх творах сотні відтінків, а музиканти лише сім нот. Ви тільки вдумайтесь, сім нот, а таке тво-риться – музикою можна виразити будь-які почуття та емоції.

Сьогодні будь-яку прощу важко уявити без пісні. Релігійні пісні допомагають умиротворитись, веселять у дорозі, спонукають до призадуми. Приємно відзначити, що християни взяли на озброєння фактично всі сучасні жанри музики, навіть рок. Як казав один мій знайомий (мушу сказати, людина не остання в музиці) – «рок сам по собі не може бути християнським, це нонсенс…» На цю репліку я не скажу ні «так», ні «ні». Просто особисто чув рок пісні, вдумавшись в тексти яких я сміливо підпишусь – «вони християнські», і нічого поганого в собі не несуть. Колись мені навіть пощастило побачити відео, де світлої пам’яті Папа Іван Павло ІІ приймав брейкерів. Для мене, людини консервативної, це було незвично, та я схильний вірити Папі.

Псалмопівець сказав: «Хваліте Його на цимбалах дзвінких, хваліте Його на цимбалах гучних! Все, що дихає, хай Господа хва-лить! Алилуя!» (Пс.151) Сказане Давидом стосується не тільки його сучасників, а й нас з вами. Наскільки приємніше мені буде наступного разу, коли я побачу людину в навушниках, почути з них щось християнське.

1 комментарий:

  1. Слава Ісусу Христу!
    а чи маєте Ви, ноти до різних релігійних пісень: страсних, марійських тощо?

    ОтветитьУдалить